Monday, October 15, 2007

我会坚强的!

一个人的旅程开始了。虽然不是很久,可是对我来说,这次的旅程是漫长的。这是我第一次,一个人,离乡背井来到一个陌生又不属于我的地方。往后的三个月,每天里的一切都只有我一个人。一个人吃饭,一个人工作,一个人回家。不过,我不会哭!因为我已经promise我的朋友们,我是绝对不会哭的!哈哈!(我还在坚持哦~hehe...)看看我的行李!很多吧?!哈哈!(照片upload中)

虽然我不会哭,但是离别的不舍还在。叹!我想我一定会很想念很想念我的家人,我的朋友们,还有这里的一切一切!没有什么比这里的一切更值得让我用所以的时间去想念的了!好想你们哦~

3 comments:

xiao-siau-siow said...

是时候学习独立了,大孩子...

可是听说你在你阿舅的公司叻,也不回"一个人"到哪里去啦...讲到好像很可怜的,chey...

可是这次真的要离开家里很久一下下了哦...开始要踏入社会了哦,要坚强,要加油哦!!!

gambateh!!!

盈盈美代子 said...

wey! although i m working in my uncle's company, but he only sends me to work nia, then the rest of the time i cant see him one leh!

But quite ok la....today is my first day working in that company, the colleagues here treat me quite good and they teach me alot of things... so i hope this 3 months will be very fruitful for me lo... hahaha~

小粒灰 said...

becos u hv ur ah gu's backing mah... they dun dare to mistreat u de... kekeke... anyway.. so sorry to write here only now.. i was lost in the working world.. hahaha... WELCOME TO THE WORKING WORLD & BE DARING TO ASK QUESTIONS. NO PENALTY FOR NEWBIES TO ASK QUESTIONS.. DUN SHY AH..